|
Resurse educaționale
Intrări în categorie: 13 Intrări afişate: 1-13 |
|
Sortează după:
Data ·
Denumire ·
Evaluare ·
Comentarii ·
Descărcări ·
Vizualizări
Modulul 2.Tema 7.Transformări ale materialelor.
Reflexie |
Vizualizări: 137 |
Descărcări: 118 |
Adăugat de: oxana-1976 |
Data: 23.09.2022
|
|
Modulul 2.Tema 6.Separarea amestecurilor.
Reflexie |
Vizualizări: 137 |
Descărcări: 159 |
Adăugat de: oxana-1976 |
Data: 23.09.2022
|
|
Modulul 2.Tema 5.Amestecuri de substanțe
Reflexie |
Vizualizări: 139 |
Descărcări: 76 |
Adăugat de: oxana-1976 |
Data: 23.09.2022
|
|
Modulul 2.Tema 4. Proprietățile substanțelor.
Reflexie |
Vizualizări: 130 |
Descărcări: 165 |
Adăugat de: oxana-1976 |
Data: 23.09.2022
|
|
Modulul 2.Tema 3. Substanțele.
Reflexie |
Vizualizări: 122 |
Descărcări: 146 |
Adăugat de: oxana-1976 |
Data: 23.09.2022
|
|
Modulul 2.Tema 2.Proprietățile corpurilor
Reflexie |
Vizualizări: 115 |
Descărcări: 66 |
Adăugat de: oxana-1976 |
Data: 23.09.2022
|
|
Modulul 2.Tema 1.Corpurile din jurul nostru.
Reflexie |
Vizualizări: 120 |
Descărcări: 64 |
Adăugat de: oxana-1976 |
Data: 23.09.2022
|
|
Modulul 1.Tema 7.Importanța organismelor vii și a relațiilor în natură
Reflexie |
Vizualizări: 116 |
Descărcări: 104 |
Adăugat de: oxana-1976 |
Data: 23.09.2022
|
|
Modulul 1.Tema 6.Relații în natură
Reflexie |
Vizualizări: 124 |
Descărcări: 148 |
Adăugat de: oxana-1976 |
Data: 23.09.2022
|
|
Modulul 1.Tema 6.Relații în natură
Reflexie |
Vizualizări: 128 |
Descărcări: 70 |
Adăugat de: oxana-1976 |
Data: 23.09.2022
|
|
Modulul 1.Tema 5.Сiuperci
Reflexie |
Vizualizări: 128 |
Descărcări: 120 |
Adăugat de: oxana-1976 |
Data: 23.09.2022
|
|
Modulul 1.Tema 5.Сiuperci
Reflexie |
Vizualizări: 120 |
Descărcări: 69 |
Adăugat de: oxana-1976 |
Data: 23.09.2022
|
|
Modulul 1.Tema 3.Clasificarea organismelor vii
Reflexie |
Vizualizări: 121 |
Descărcări: 82 |
Adăugat de: oxana-1976 |
Data: 23.09.2022
|
|
|
Flash-animaţie
Platforme educațio
Laborator virtual
Feedback
Linkuri portal
Wikipedia
YouTube
Perioada de exist
Statistica siteul
Formularul pentru autentificare
|
| | |